2015. június 14., vasárnap

Díj a láthatáron!





Köszönöm a díjat Jane-nek!



Szabályok:
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küld tovább 5 embernek!

Akiknek küldöm:
Nincs meg 5, de remélem nem baj. :)



10 dolog rólam:
Próbálok újakat írni :')
1. Általában az történik velem egy történet írásánál, hogy elkezdem, tök jó meg minden, eszembe jut egy másik, és az már sokkal jobban tetszik, mint az előző...
2. Képes vagyok naphosszat a youtube-on lógni, még, ha nincsenek is fent új videók azoktól, akiket nézek.
3. A legapróbb dolgok is ereklyéknek számíthatnak nálam. (pl.: a barátnőm egy matricát ragasztott a kezemre a minap, én pedig a falamra raktam, és őrizgetem.)
4. A történeteim mind elvannak tervezve, mégis a fejezetekbe néha kerül olyan, amit csak rögtönöztem, mert nem volt ötletem.
5. Írás közben EZT az egyveleget hallgatom. (Többnyire)
6. Kedvenc együtteseim: Block B, Exo, Bigbang, TVXQ
7. Imádom az idézeteket, rendes füzetem van, amiben gyűjtöm őket.
8. Megtörtént már velem nem egyszer, hogy tudtam, mit akar mondani valaki, és mielőtt megszólalt volna, válaszoltam. Ő pedig csak nézett, hogy "Mi...?"
9. Tavaly nyáron, amikor nem tudtam aludni, kiültem az ablakpárkányra, és halkan énekeltem... Szerencsére leszoktam róla, amikor emiatt elkaptam egy drága kis tüdőgyuszit.
10. IMÁDOM az állatokat! A kedvencem pedig a farkas.


10 válaszom:
1. Miért szeretsz olvasni? Tévézhetek bárhol, áram és tv nélkül.
2. Mit gondolsz azokról az emberekről, akik nem másokkal lógnak, hanem egyedül olvasnak egy zugban? Általában együtt olvasok velük.
3. Mit gondolsz azokról, akik nem szeretnek olvasni? Fogalmuk sincs, miből maradnak ki!
4. Mit gondolsz azokról, akik lenézik azokat, akik szeretnek olvasni? Legszívesebben megetetném velük azokat a könyveimet, amiket nem szerettem.
5. Válassz: írás/olvasás? Őőő... Fogalmam sincs... Talán az írás, mert akkor én hozhatom létre a könyvet, amit ugyebár olvasnak.
6. Van valaki, akivel tudsz beszélni a könyvekről? Ha igen, kivel? Igen, van, a női osztálytársaim felével.
7. Hobbik a blogolás mellett? Olvasás, rajzolás/festés, filmezés, sims/tera, alvás, futás/sport.
8. Egy jó könyv, vagy a barátaiddal beszélgetés? A barátaimmal egy jó "könyvgyülekezet".
9. Egy jó könyv, vagy egy jó film? Egy jó könyv.
10. Kedvenc könyved? Miért?
Lauren Destefano - Hervadás
Imádtam azt a jövőképet, amit Lauren előállított, illetve az a szerelem, ami igaz volt, meg amibe belekényszerítették a főszereplőt, egyszerűen fantasztikus!
Dan Wells - Nem vagyok s.gyilkos/szörnyeteg úr/Nem akarlak megölni
Imádom a thirrereket, amiben van egy kis szerelem, pláne, ha a főszereplő egy gyilkos.
Jay Kristoff - A lótusz háborúja
Japán! Japán! Japán! Steampunk! Steampunk! Steampunk!


10 kérdésem:
1. Ha megváltoztathatnál egy dolgot a múltban, mi lenne az?
2. Melyik kérdést teszed fel a leggyakrabban magadnak?
3. Kivel szorulnál be legszívesebben egy liftbe?
4. Milyen gyakran rajzolsz, olvasol?
5. Számodra mit jelent az igazi félelem?
6. Ha nézel horrorfilmet, melyik a kedvenced, és ha nem, milyenre adnád a fejed?
7. Lehet mentség egy gyilkosságra? Miért?
8.  Mikor vagy a legéberebb?
9. Legrosszabb ajándék, amit valaha kaptál?
10. Spontán döntéseket hozol, vagy előre eltervezel mindent?




2 megjegyzés: